Jēkabpilī atvērs jaunā koncepta "Tele2" centru
Mobilo sakaru operators "Tele2" šogad atvērs septiņus klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē un Rīgā, pilsētas informācijas portālam Jekabpils24.lv ziņo uzņēmums.Tie tiks veidoti saskaņā ar jauno "Tele2" klientu apkalpošanas centru konceptu, kas lauj klientiem baudīt augstākā līmeņa servisu – individuālu un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kurās ir viegli orientēties, izvēloties sev nepieciešamos mobilo sakaru pakalpojumus un mobilās ierīces.
"Tele2" izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas mērogā, un esam gandarīti, ka klienti atzinīgi novērtē jaunos klientu apkalpošanas centrus un servisa kvalitāti. Regulāras darbinieku apmācības ļauj klientiem saņemt profesionālas konsultācijas par mobilo sakaru pakalpojumiem, savukārt pateicoties sadarbībai ar ražotājiem klientiem varam piedāvāt plašāko jaunāko mobilo ierīču klāstu. Viens no "Tele2" mērķiem ir vēl vairāk paaugstināt klientu apmierinātību, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu un patīkami pārsteigt ar augstu servisa līmeni un jauniem pakalpojumiem," saka Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš. Uz sarakstu