Banner 980x90

Jēkabpilī atvērts pirmais "Tele2" jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Zemgalē

Vadošais mobilo sakaru operators "Tele2" paziņo, ka savu pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Zemgalē ir izvēlējies atvērt Jēkabpilī. Jaunais "Tele2" klientu apkalpošanas centrs atrodas jaunatvērtā tirdzniecības centra "Sēlija" telpās, un, investējot 30 000 eiro, "Tele2" ir ieviesis jauno konceptu, kā arī tehnoloģiski to aprīkojis vielaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču sortimentu, pilsētas informācijas portālam Jekabpils24.lv ziņo uzņēmuma pārstāvji.

"Priecājos, ka esam atvēruši pirmo "Tele2" jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Zemgalē! Paredzam, ka tas būs ļoti apmeklēts - vidēji mēnesī nodrošināsim servisu vairāk nekā 15 000 esošajiem un topošajiem "Tele2" klientiem," saka "Tele2" tirdzniecības un produktu vadītāja Dace Škrabe.

"Esmu pārliecināta, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Jēkabpils iedzīvotājiem piedāvāsim ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašāko jaunāko ierīču un aksesuāru izvēli un iespēju tos izmēģināt. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām," piebilst D.Škrabe.

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā "Tele2" ir saglabājis visas darba vietas - kopumā četras, un apmeklētāji ir gaidīti ikdienu no plkst. 9:00 - 21:00. Šodien, atvēršanas dienā, un arī sestdien "Tele2" ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.

"Tele2" klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts "Tele2 AB" grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. "Tele2" sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 18 klientu apkalpošanas centros Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī.

"Tele2" šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums "Tele2" augstajai servisa kvalitātei. "Tele2" klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)