Jēkabpilī piecu vispārējās izglītības iestāžu vietā varētu palikt trīs

Daugavpils, 18.apr., LETA. Aktualizētā Jēkabpils izglītības iestāžu infrastruktūras attīstības koncepcija 2015.-2025.gadam paredz, ka pašreizējo piecu vispārējās izglītības iestāžu vietā pilsētā varētu palikt tikai trīs, aģentūrai LETA pastāstīja Jēkabpils domes priekšsēdētāja vietniece sociālos jautājumos Līga Kļaviņa.

Izmaiņu rezultātā varētu tikt izveidota Jēkabpils pilsētas vidusskola, kurā apvienotos Jēkabpils 2.vidusskola, Jēkabpils pamatskola un Jēkabpils vakara vidusskola un kurai būtu vairākas mācību īstenošanas vietas. Savukārt Jēkabpils valsts ģimnāzija un Jēkabpils 3.vidusskola savu darbību turpinātu pašreizējā statusā.

Minētās mācību iestādes varētu piedāvāt pietiekami plašu un kvalitatīvu izglītības klāstu gan pilsētas Jēkabpils, gan Krustpils pusē.

Izglītības iestāžu reorganizācijas rezultātā plānots atteikties tikai no īrētajām telpām, kas tiek izmantotas Vakara vidusskolas vajadzībām.

Līdz aprīļa beigām norisināsies tikšanās ar visu izglītība iestāžu pedagogu kolektīviem, interesentiem un sabiedrības pārstāvjiem, bet jau maijā Jēkabpils izglītības iestāžu infrastruktūras attīstības koncepcija 2015.-2025.gadam plānots apstiprināt domes sēdē.

Savukārt jūnijā Jēkabpils pilsētas pašvaldība plāno iesniegt vairākus miljonus eiro vērtus projektu pieteikumus mācību vides uzlabošanai un telpu renovācijai Jēkabpils valsts ģimnāzijā un Jēkabpils Pilsētas vidusskolā, pašreizējā 2.vidusskolā.

Jēkabpils pilsētas domes Sociālo, izglītības, kultūras, sporta un veselības aizsardzības jautājumu komitejas sēdē deputāti akceptējuši aktualizēto Jēkabpils pilsētas izglītības iestāžu infrastruktūras attīstības koncepciju 2015.-2025.gadam.

Koncepcijas mērķis ir izveidot pilsētā ilgtspējīgu vispārizglītojošo skolu tīklu. Tās prioritāte ir infrastruktūras samazināšana, ņemot vērā dzimstības un migrācijas rādītājus, tādējādi palielinot izglītības iestāžu tīkla efektivitāti. Starp prioritātēm ir arī izglītības infrastruktūras pilnveide un izglītības iestāžu mācību vides uzlabošana, īpašu uzmanību pievēršot tās kvalitātes paaugstināšanai. Izglītības infrastruktūru pilsētā paredzēts izveidot tādu, lai tā atbilstu ilgtermiņa prognozētajam pieprasījumam gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi.