Jēkabpilī sāk īstenot bērnu sociāli emocionālās izglītības un attīstības projektu
Projekta "Sociāli emocionālā izglītība un attīstība – izpratnes un prasmju uzlabošana agrās bērnības izglītībā" gaitā tiks veikta izpēte par bērnu sociāli – emocionālo labsajūtu pirmsskolas izglītības iestādēs.
Bērnu ilgtermiņa panākumus skolā ietekmē ne tikai akadēmiskās prasmes un zināšanas, bet arī sociālās, emocionālās un pašregulācijas prasmes. Iniciatīvas mērķis ir uzlabot mazu bērnu psihosociālo labklājību un veselīgu attīstību, īpaši domājot par bērniem, kas aug grūtos apstākļos.
Piecus gadus vecu bērnu psihosociālās labklājības izpēte tiks veikta piecās Eiropas valstīs, tai skaitā, arī Latvijā. Balstoties uz izpētes rezultātiem, tiks izstrādāta un izmēģināta novatoriska pirmsskolas pedagogu tālākizglītības programma, lai veidotu speciālistu spējas atbalstīt un stiprināt bērnu sociāli - emocionālo labsajūtu.
Izpētes rezultāti būs pieejami politikas veidotājiem un praktiķiem, lai veicinātu izpratni par bērnu sociāli – emocionālās attīstības nozīmi un pārdomātu lēmumu pieņemšanu. Savukārt pirmsskolas izglītības praktiķi būs guvuši prasmes un zināšanas, kas viņiem palīdzēs veicināt un uzturēt mazu bērnu psihosociālo attīstību, uzlabojot sava pedagoģiskā darba kvalitāti.
Projektu "Sociāli emocionālā izglītība un attīstība – izpratnes un prasmju uzlabošana agrās bērnības izglītībā" atbalsta Eiropas Savienības programma "Erasmus+" un Jēkabpils pilsētas pašvaldība.
Uz sarakstu